19 maj

Har spanat in lite av sommarens trender från catwalken och letat upp lite snygga motsvarigheter som vi vanliga dödliga har råd med. Hittade bla. detta::


Vänstra bilden: Stella McCartney, Högra bilden: Topshop 35 pund
Det här var riktigt snyggt tycker jag! Ska nog skaffa mig en sån kjol, har även sett liknande på Ginatricot och Cubus.


Den vänstra klänningen är från Stella McCartney och kan bli din för 1050 dollar! De andra två är från Dorothy perkins och kostar 35 dollar resp. 19.50 dollar. Vet inte om frukttrenden är nått för mig men blir jag sugen på att köpa en klänning frukttryck blir det nog den billiga varianten. Känner att 7000 kr är lite mycket för en klänning:)(Har alltid trott att Dorothy Perkins är ett dyrt märke men märkte när jag var inne på deras hemsida att de faktiskt har rätt prisvärda och snygga kläder)



Ränderna är tillbaka men nu ska de vara breda, oregelbundna och gärna färgglada. KLänningen i mitten är från Marc by Marc jacobs. Den till vänster är från Lindex (299 kr) och den till höger från H&M (149 kr).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0