fredag 13 maj

Idag har de varit fullt upp med både jobb och träning och när jag kom hem var det dags att laga mat. På menyn stod Färsk gnocchi med marinerade bönor och ljummen caprese, 5 av 5 möjliga i betyg! Nu är jag rätt slut så i kväll blir det nog lugn hemmafilmkväll.




I Onsdags fick jag ett trevligt samtal från en kille på NT som sa att min bild hade kommit med i finalen i deras fototävling. Typ två veckor innan hade jag sett i tidningen att ung NT ordnade en fototväling där man skulle fotografera barn och på den vägen är det...Idag var iaf de 8 finalbilderna med i tidningen så de var ju lite kul. Gå gärna in här och rösta!

http://nt.se/nyheter/?articleid=6823001



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis att du kom med i fainalen. Bilden är ju jätte härlig! Klart jag röstara på dig!

Hälsningar Karin i Östhammar

2011-05-13 @ 21:14:23
Postat av: Anonym

Oj, vad mycket stavfel! Men du förstår nog vad jag menar!

Karin

2011-05-13 @ 21:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0