1 månad senare...

Nu är jag tillbaka här på bloggen igen efter lite uppehåll. Har blivit så himla mycket att göra sen skolan startade så bloggen har blivit lite bortprioriterad. Men tänkte försöka sammanfatta den senaste månaden här...

Friidrottssäsongen avslutades på bästa sätt med ett Jsm guld och en plats i finnkampstuppen. Helt overklig känsla att få vara med och verkligen inte något jag hade räknat med (eller ens haft en tanke på) i början av säsongen. Tur att jag tog lite kort så att jag fattar att jag verkligen var där. Var en upplevelse som inte var i närheten av nått jag varit med om förut även om själva loppet inte gick så bra sen. Inte jättekul att snubbla på sista häcken. Blev lite depp på fredagskvällen men på lördagen sen försökte jag bara njuta av att vara där och hejja på de andra. :)
Här kommer ett gäng bilder från finnkampen och SM:














Sjuuk upplevelse, kommer aldrig att glömmas!

Men just nu är det nått annat som är sjukt och det är skolan. Har hur myckekt plugg som helst. Det tar ju aldrig slut! Hur ofta hände det liksom på gymnsiet att man satt flera timmar i sträck och bara pluggade matte?! Nu händer det flera gånger i veckan. Får se hur länge det kommer hålla på så här, har hört rykten om att de e som mest i början och att det lättar redan till nästa termin så hoppas på de:) Men de känns i alla fall som utbildningen verkligen är rätt. Så de e ju bra :) Läser även en kurs i uthålliga energisystem och en i programmering så de e ju kul med lite nya kurser som inte liknar de man haft på gymnasiet. Dock är programmeringen supersvår men de e kul när man väl fattar:)

Idag var jag iväg en sväng till Stockholm och Bosön för att göra ett så kallat MART-test på deras testcenter. Åkte hela vägen till stockholm för att sprigna i 8*20 sekunder:) Har gjort testet en gång tidigare och kommer troligtvis göra det flera gånger i höst så det ska bli spännande att följa resultaten. Vet inte ens vilka alla grejerna är som de mäter, är typ hur mycket olika saker som helst.

Kommer kanske inte skriva så ofta här på bloggen längre utan det får bli lite då och då när jag har tid.

Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0