Julmarknad

Pappas syster har vart här i några dagar nu och idag kom även hennes barnbarn som pluggar i Linköping, alltså våra kusinbarn. Vi ville göra nått kul och bestämde att det nya Visualiseringscentret C fick de bli:) Hade aldrig vart där förut men de va faktiskt bättre än väntat. De har bland annat en bio där inne som är precis som Kosmonova i Stockholm fast mindre och där kollade vi på nån slags rymdfilm. Sen fans också en museédel, inte jättestort de heller men de va många intressanta saker i stället. Vad jag har fatta så är det ungefär sånna saker som finns på visualiseringscentret som Medietekniklinjen i Norrköping handlar om. Verkar riktigt spännande så nu blir man sugen på att börja plugga där tills nästa höst. Är ännu inte 100% säker på den linjen men 98% kanske;)




Utställning av Lennart Nilsson med bilder tagna på foster.



Vi stannade också till vid statsmuséets julmarknad. Liten...men såå mysig! Jag köpte en fin skål och så hittade jag ett par vantar jag önskade mig i födelsedagspresent.

Man kunde göra sin egen julbock:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig blogg:D den är inte som min blogg,hehe men du kanske gillar min blogg ändå:) annars då,vad är planerna för helgen?:)



kram http://housebunny.blogg.se

2010-12-04 @ 18:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0