Dator

Äntligen har jag fått min efterlängtade julklapp från förra året, en bärbar dator:) Då fick jag bara ett presentkort och sen har de liksom inte blivit av att fixa själva datorn, men nu drog jag och pappa äntligen i väg till Mediamarkt. Kommer nog mest att behöva den när jag ska börja plugga men tills dess kommer jag använda  den till filmer, bilder, musik m.m.


Den här snyggingen blev de:D

Annars har jag vart iväg och tränat idag, både friidrott och med kören. Vi satte koreografin till låtarna idag och jag tror de kan bli riktigt grymt faktiskt. Vi hade en jätteduktig danstjej som hjälpte oss med stegen.


Kommentarer
Postat av: Vista Fashionhood

Se vem som vann veckans Blogg v40.

Nu är det ny vecka och därmed en ny "veckans blogg" tävling på gång. Kika in och lämna en kommentar om du vill vara med.



http://vistafashionhood.blogg.se/2010/october/var-med-och-tavla-1.html#comment

2010-10-11 @ 12:46:48
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0