1 februari

Har haft fullt upp idag och både hunnit med att jobba, gå i skolan, shoppa och träna. Var ett tag sen jag gick på stan så jag passade på att uträtta lite ärenden som jag tänkt på länge. Hittade bla ett par täckbyxor och så använde jag äntligen mitt tillgodokvitto på Thörnfeldts Musik. En bok med massa låtar från olika musikaler blev det. Passar perfekt med lite nytt att spela nu när jag ändå är hemma så mycket.

Träningen var riktigt rolig idag även fast det är veckans längsta pass på typ 3 timmar. Vi körde längd och allting bara funkade så himla bra. Har haft problem med ansatsen länge men äntligen börjar den stämma. Ser vekligen fram emot helgens tävlande, då ska de bli långt! ;D


Ett av dagens inköp. Blev lite annan shopping också men visar det i morron...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0