7 februari

Efter en hel förmiddag med matte är man rätt slut i huvudet. Speciellt när problemen handlar om att visa att "om Greger pluggar och han får läxor" så är det så att "det är inte så att Greger inte pluggar eller inte får läxor", och för att bevisa det ska man anta att "det inte, inte så att Greger inte pluggar eller inte får läxor. Matte h säger jag bara...

Meningen var att jag skulle jobba hos mamma nu på eftermiddagen men det blev ändrade planer så jag köpte med mig en sallad till lunch och åkte hem. För att göra lite reklam för Ica strömmen (nu blir Johanna glad:) måste jag säga att deras salladsbuffe är super! Man får plocka precis vad man vill (finns massor att välja på) i en burk för 9.90 hg. Hett tips! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0